Punga cu gheata din material sustenabil, cu 100% apa este perfecta pentru mentinerea unei temperaturi optime a laptelui atunci cand calatoriti sau cand afara este foarte cald. Se poate folosi impreuna cu Geanta frigorifica Spectra.
Mod de utilizare: introduceti punga in congelator si lasati cel putin 5 ore. Pentru mentinerea unei temperaturi scazute, asezati punga de gheata in apropierea recipientului.
Caracteristici:
Dimensiuni: 20 x 15 x 1 cm
Material punga: nailon, polietilen
Greutate: 340 gr.
Atentie! Nu deschideti pachetul! In caz de deschidere, lichidul nu este periculos pentru corp. Nu tineti produsul in apropierea unei surse de foc si nu inghititi continutul!
Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Imaginile produselor prezentate pe site pot suferi modificari efectuate de producatori. TOYZ.ro face eforturi pentru a mentine informatiile actualizate insa acestea pot avea mici diferente fata de produsele livrate. Va rugam sa ne scrieti in formularul Feedback site din pagina de Contact, in cazul in care sesizati o diferenta de ambalaj.
Cod produs: #98340 | Cod producator: SPECTRA BLS-0001
- Livrarea se va face gratuit la adresa mentionata de d-voastra pentru comenzile cu valoare de peste 250 ron, in limita a 3 kg. Pentru coletele ce depasesc 3 kg, indiferent de valoarea acestora, se percepe o taxa de 1 ron/kg suplimentar. Pentru comenzile a caror valoare este sub 300 RON, transportul este de 19 ron.
- Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 9:00 - 17:00.
2. Ridicarea produselor de la sediul firmei
- Suntem un magazin online si nu se pot ridica produse de la sediul firmei, marfa este trimisa doar prin curier.
Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Pentru comenzile dumneavoastra la TOYZ.ro, va oferim urmatoarele modalitati de plata:
1. Numerar (in showroom):
- Plata cu numerar in showroomul nostru din Bd. Unirii nr 9, sector 4, Bucuresti.
2. Plata prin Card in showroom (POS):
- Se platesc produsele folosindu-se card emis sub sigla Visa sau MasterCard prin intermediul terminalului POS din showroomul TOYZ.ro
- Anumite carduri nu necesita introducerea PIN-ului (nu au aceasta optiune activata de catre Dvs), verificarea intre semnatura de pe chitanta si card facandu-se de catre personalul TOYZ.
- Se pot efectua plati la sediu prin POS cu cardul (personal sau al firmei). Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
- Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru aceste tranzactii.
3. Plata online in rate fara dobanda :
Card Avantaj emis de Credit Europe Bank (vezi detalii):
-Posesorii cardurilor de credit emise de catre Credit Europe Bank (Card Avantaj) pot plati online in 1, 2, 3 sau 4 rate fixe fara dobanda.
4. Plata online prin Card (vezi detalii):
- Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei).
- Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
- Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzatii.
- Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizate urmatoarele informatii:
- Codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii)
- Data de expirare
- Ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra.
- Tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra indiferent de valuta pe care o aveti in cont.
- Noi nu solicitam si/sau stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.
5. Ordin de plata:
- Se genereaza o factura proforma si se trimite prin mail sau fax catre client de un agent TOYZ.
- Livrarea marfii se face dupa intrarea contravalorii produselor in contul S.C.EduClass S.R.L.
6. Ramburs:
- Contravaloarea coletului se plateste curierului care livreaza. Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.
Va rugam nu lipiti etichetele de transport direct pe produs sau pe ambalajul produsului (puneti produsul intr-o punga sau un colet si pe colet lipiti eticheta).
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.
Daca produsul returnat este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si dupa caz cu etichetele intacte) se va rambursa integral suma platita de client. Daca ambalajul este deteriorat clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului si i se va opri o taxa administrativa pentru aducerea produsului la starea initiala de pana la maxim 50% din valoarea produsului.
Nu se accepta pentru returnare produsele :
Coletele se trimit la adresa: Bd Unirii nr 9, bloc 2A sector 4, Bucuresti.
Edu Class S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului de catre client, dar nu inainte de a intra in posesia bunurilor.
Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informeaza Edu Class S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail, mesaj in pagina de contact sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin Educlass S.R.L.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, dar nu inainte de receptionarea produselor.
Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Edu Class S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul nostru cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Mentiune
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.
Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:
Ordonata de urgenta nr 34 / 2014
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site.
Opiniile clientilor despre
Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.