De la: DPH

Ce, Cum si de ce simt? Ema si Eric descopera emotiile

5,00 / 0 comentarii

Cod produs: 140045

Disponibilitate: Nu este in stoc


42,00 lei TVA inclus


Produsul nu este în stoc. Poti face precomanda si ti-l vom livra cand il primim de la producator, sau poti folosi serviciul Alerta stoc pentru a fi notificat pe mail cand produsul este disponibil.

Cost livrare curier: 16,99 lei (Livrare gratuita in tara pentru comenzile peste 249.99 lei!)

TOYZ.ro Cost livrare lockere: 9,90 lei.
Sameday Easybox Fan Courier Fanbox


  • Distribuie pe:

Descriere Ce, Cum si de ce simt? Ema si Eric descopera emotiile de la DPH

Copiii simt si-si manifesta emotiile foarte puternic. Ei au nevoie de timp si resurse pentru a le intelege si a le putea gestiona. Ema si Eric le vin in ajutor cu acest nou volum de aventuri. si ei trec in fiecare zi prin tot felul de situatii care le aduc in suflet si in corp bucurie, furie, frica, tristete, vinovatie, plictiseala, mandrie, frustrare, invidie, dezamagire, nerabdare sau uimire. Cu mult umor si relaxare, asociind emotiile cu animalute cu care seamana bine, copiii vor intelege 18 dintre cele mai comune emotii si cum le pot primi in viata lor astfel incat, la finalul zilei, toata lumea sa fie bine si sa se simta iubita.

Ce, cum si de ce simt? Ema si Eric descopera emotiile se adreseaza copiilor cu varsta peste 3 ani si va invita sa descoperiti prin ce emotii trec eroii vostri preferati Ema si Eric.

De la ultimele aventuri, Ema si Eric sunt foarte bine si au crescut. Ema merge la scoala, acum este indragostita de cactusi si a descoperit ca este foarte buna la matematica. Eric merge la gradinita si este in continuare pasionat de mancare si de sora sa. si, pentru ca este un baietel foarte sensibil, ii place sa observe emotiile pe care le simte si felul in care emotiile acestea se manifesta in corpul lui. El crede ca fiecare emotie seamana cu un animal si te face sa te porti ca animalul respectiv.

Copiii simt sa-si manifeste emotiile foarte puternic. Ei au nevoie de timp si resurse pentru a le intelege si a le putea gestiona. Ema si Eric le vin in ajutor cu acest nou volum de aventuri. si ei trec in fiecare zi prin tot felul de situatii care le aduc in suflet si in corp bucurie, furie, frica, tristete, vinovatie, plictiseala, mandrie, frustrare, invidie, dezamagire, nerabdare sau uimire. Cu mult umor si relaxare, asociind emotiile cu animalute cu care seamana bine, copiii vor intelege 18 dintre cele mai comune emotii si cum le pot primi in viata lor astfel incat, la finalul zilei, toata lumea sa fie bine si sa se simta iubita.

Emotiile, mai ales cele neplacute, trec mai repede atunci cand invatam cum sa le recunoastem. Corpul nostru ne da indicii despre ce emotii simtim si putem sa stim foarte usor ce fel de emotie este. Apoi, in functie de aceasta, stim ce sa facem ca sa nu o lasam sa ne afecteze sau sa ne faca sa ranim pe cineva.

Sunteti gata? Curiosi? Entuziasmati? Nerabdatori? Somnorosi?
Trezirea, incep noile aventuri ale Pofticiosilor.

Varsta recomandata: 3 ani+

Editura: DPH
Autor(i): Ioana Chicet-Macoveiciuc (Printesa Urbana)
An aparitiei: 2020
Format: 20.5 x 25 cm
Tip coperta: Cartonata
Numar pagini: 48
ISBN: 978-606-048-213-0

Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Imaginile produselor prezentate pe site pot suferi modificari efectuate de producatori. TOYZ.ro face eforturi pentru a mentine informatiile actualizate insa acestea pot avea mici diferente fata de produsele livrate. Va rugam sa ne scrieti in formularul Feedback site din pagina de Contact, in cazul in care sesizati o diferenta de ambalaj.

Cod produs: #140045 | Cod producator: DPH 978-606-048-213-0

1. Prin curier (Gratuit peste 350 ron)

- Livrarea se va face gratuit la adresa mentionata de d-voastra pentru comenzile cu valoare de peste 250 ron, in limita a 3 kg. Pentru coletele ce depasesc 3 kg, indiferent de valoarea acestora, se percepe o taxa de 1 ron/kg suplimentar. Pentru comenzile a caror valoare este sub 350 RON, transportul este de 19 ron.

 - Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 9:00 - 17:00.

 

2. Ridicarea produselor de la sediul firmei

- Suntem un magazin online si nu se pot ridica produse de la sediul firmei, marfa este trimisa doar prin curier.

 

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Pentru comenzile dumneavoastra la TOYZ.ro, va oferim urmatoarele modalitati de plata:

 

1. Ordin de plata:

- Se genereaza o factura proforma si se trimite prin mail sau fax catre client de un agent TOYZ. 
- Livrarea marfii se face dupa intrarea contravalorii produselor in contul S.C.EduClass S.R.L. 

2. Ramburs:

- Contravaloarea coletului se plateste curierului care livreaza. Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.

In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la EduClass.

Va rugam nu lipiti etichetele de transport direct pe produs sau pe ambalajul produsului (puneti produsul intr-o punga sau un colet si pe colet lipiti eticheta).

 

1.Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.

Daca produsul returnat este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si dupa caz cu etichetele intacte) se va rambursa integral suma platita de client. Daca ambalajul este deteriorat clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului si i se va opri o taxa administrativa pentru aducerea produsului la starea initiala de pana la maxim 50% din valoarea produsului.

Nu se accepta pentru returnare produsele :

  1. produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate si nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului.
  2. dispozitive medicale (ex. pompe de san) si accesoriilor acestora nu sunt sub incidenta acestei ordonante (art 3, alin 3, lit b) si nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii.
  3. sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator nu pot fi returnate

Coletele se trimit la adresa: Bd Unirii nr 9, bloc 2A sector 4, Bucuresti.

Edu Class S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului de catre client, dar nu inainte de a intra in posesia bunurilor.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza Edu Class S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail, mesaj in pagina de contact sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin Educlass S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, dar nu inainte de receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate Edu Class S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

2. Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul nostru cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Mentiune 

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

 

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

Ordonata de urgenta nr 34 / 2014

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site.

Opiniile clientilor despre


Rating general al produsului:
5 (0 comentariu)

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.