Periuta de dinti sonica Smart Kolibree

Cod produs: 136930

Disponibilitate: In stoc furnizor


558,00 lei TVA inclus



Livrare gratuita (Livrare gratuita la o valoare de peste 249.99 lei!)



  • Distribuie pe:

Descriere Periuta de dinti sonica Smart Kolibree de la Kolibree

Smart Kolibree este prima periuță de dinți inteligentă, cu vibrații sonice și giroscop, dezvoltată în colaborare cu experții mondiali în îngrijire dentară pentru a ajuta adulții și copiii să-și îmbunătăţească igiena orală.

Smart Kolibree este incredibil de ușoară, impermeabilă, și se potrivește oricui. Împreună cu un smartphone sau o tabletă, îți permite să controlezi modul în care îți îngrijeşti dinții. Urmărește în timp real statisticile pe termen lung și obține o recomandare de specialitate pentru o mai bună îngrijire a dinților. Copiii vor adora periajul dinţilor care de acum poate fi extrem de amuzant.

Periuţa dispune de senzori de mișcare tridimensionali. Prin periaj, datele sunt trimise imediat prin Bluetooth către aplicația Kolibree din telefonul sau tableta ta. Aplicația se poate descărca gratuit și este compatibilă cu sistemele iOS și Android. Aceasta poate genera statistici de lungă durată și vă poate motiva pentru o îngrijire eficientă a danturii.

Urmărește aici filmulețul de prezentare pentru mai multe detalii.

Kolibree Coach
Aplicația Kolibree oferă feedback imediat cu privire la cât de bine vă curățați dinții utilizând „antrenorul Kolibree”. Coordonează zonele în care trebuie să se concentreze și cât timp este necesar pentru o curățare super eficientă
Go! Pirate
Un joc distractiv care motivează copiii pentru un periaj corect, de două ori pe zi, timp de două minute. Copiii controlează mișcarea unui mic pirat, cu ajutorul periuţei de dinţi asemănătoare unui joystick, încercând să colecteze cât mai multe monede. Monedele ajung într-o comoară, iar succesul jocului se reflectă în clasamentul total. Copiii învață într-un mod foarte distractiv să-și perie dinții în mod corespunzător, iar părinții pot verifica oricând îngrijirea lor dentară.

Smart Kolibree poate fi folosit atât de adulţi cât şi de copii. Capetele detaşabile ale periuţei pot fi detectate în mod separat de către aplicaţie. În acest fel se pot înregistra date individuale între membrii familiei.

Caracteristici:

Prima periuţă de dinţi inteligentă
Tehnologie cu impulsuri de înaltă frecvenţă
Senzori de mişcare 3D, integraţi (accelerometru, giroscop şi magnetometru)
Comunicare cu dispozitive inteligente prin tehnologie Bluetooth
Design elegant şi ergonomic, potrivit pentru fiecare mână
Ușoară
Două capete de periaj incluse
Perii au vârfurile rotunjite, pentru un maxim de confort în timpul periajului
Material plasit de calitate
Încărcare prin suportul propriu
Indicator LED pentru conexiune realizată şi capacitate baterie
Certificare periuţă: CE, FCC, IP64, Bluetooth®, ISO 20127
Specificaţii:
Tip baterie: litiu-polimer
Durata de viaţă a bateriei: aproximativ o săptămână (3 minute/2 ori pe zi)
Bluetooth® 2.1 – 2.4GHz
Pulsaţii: 12000-24000
Rezistenţă la apă: IP64
Înălţime totală: 23,3 cm
Mărimea capului de periaj: 9,5 cm
Greutate: 65 g (greutatea totală a pachetului: 640 g)
Compatibilitate:
iPhone, iPad şi iPad Mini, iPod cu iOS versiune 7 sau ulterioară
Android 4.2 sau ulterior

Produsul este nou si comercializat in ambalajul original al producatorului. Imaginile de pe TOYZ.ro au caracter informativ. Nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor.

Cod produs: #136930 | Cod producator: Kolibree KLTB001

1. In Bucuresti (Gratuit peste 250 ron)

- Livrarea se va face gratuit la adresa mentionata de d-voastra pentru comenzile cu valoare de peste 250 ron, in limita a 3 kg. Pentru coletele ce depasesc 3 kg, indiferent de valoarea acestora, se percepe o taxa de 1 ron/kg suplimentar. Pentru comenzile a caror valoare este sub 250 RON, transportul este de 12 ron.

 - Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 9:00 - 17:00.

2. In Tara (Gratuit peste 250 ron)

- Livrarea in tara se efectueaza gratuit pentru orice comanda cu valoare peste 250 ron, indiferent de km suplimentari de la un centru al curierului pana la destinatie, in limita a 3 kg. Pentru coletele ce depasesc 3 kg, indiferent de valoarea acestora, se percepe o taxa de 1 ron/kg suplimentar. Pentru comenzile a caror valoare este sub 250 RON (TVA inclus), transportul este de 15 ron.

-Livrarile se fac de Luni pana Vineri, intre orele 10:00 - 17:00

3. Ridicarea produselor de la sediul firmei

- Suntem un magazin online si nu se pot ridica produse de la sediul firmei, marfa este trimisa doar prin curier.

 

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Pentru comenzile dumneavoastra la TOYZ.ro, va oferim urmatoarele modalitati de plata:

 

1. Numerar (in showroom):

- Plata cu numerar in showroomul nostru din Bd. Unirii nr 9, sector 4, Bucuresti.

 

2. Plata prin Card in showroom (POS):


- Se platesc produsele folosindu-se card emis sub sigla Visa sau MasterCard prin intermediul terminalului POS din showroomul TOYZ.ro
- Anumite carduri nu necesita introducerea PIN-ului (nu au aceasta optiune activata de catre Dvs), verificarea intre semnatura de pe chitanta si card facandu-se de catre personalul TOYZ.
- Se pot efectua plati la sediu prin POS cu cardul (personal sau al firmei). Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
 - Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru aceste tranzactii.

 

3. Plata online in rate fara dobanda :

 

 Card Avantaj emis de Credit Europe Bank (vezi detalii):

-Posesorii cardurilor de credit emise de catre Credit Europe Bank (Card Avantaj) pot plati online in 1, 2, 3 sau 4  rate fixe fara dobanda.

 

4. Plata online prin Card (vezi detalii):

- Se pot efectua plati online cu cardul (personal sau al firmei). 
- Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD.
- Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzatii.
- Pentru finalizarea oricarei tranzactii trebuie furnizate urmatoarele informatii:               
  - Codul cardului (toate cifrele de pe fata cardului, fara spatii)                 
  - Data de expirare                 
  - Ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumneavoastra. 
- Tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra indiferent de valuta pe care o aveti in cont.
- Noi nu solicitam si/sau stocam nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

5. Ordin de plata:

- Se genereaza o factura proforma si se trimite prin mail sau fax catre client de un agent TOYZ. 
- Livrarea marfii se face dupa intrarea contravalorii produselor in contul S.C.EduClass S.R.L. 

6. Ramburs:

- Contravaloarea coletului se plateste curierului care livreaza. Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.

In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la EduClass.

Va rugam nu lipiti etichetele de transport direct pe produs sau pe ambalajul produsului (puneti produsul intr-o punga sau un colet si pe colet lipiti eticheta).

 

1.Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.

Daca produsul returnat este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si dupa caz cu etichetele intacte) se va rambursa integral suma platita de client. Daca ambalajul este deteriorat clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului si i se va opri o taxa administrativa pentru aducerea produsului la starea initiala de pana la maxim 50% din valoarea produsului.

Nu se accepta pentru returnare produsele :

  1. produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate si nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului.
  2. dispozitive medicale (ex. pompe de san) si accesoriilor acestora nu sunt sub incidenta acestei ordonante (art 3, alin 3, lit b) si nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii.
  3. sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator nu pot fi returnate

Coletele se trimit la adresa: Bd Unirii nr 9, bloc 2A sector 4, Bucuresti.

Edu Class S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului de catre client, dar nu inainte de a intra in posesia bunurilor.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza Edu Class S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail, mesaj in pagina de contact sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin Educlass S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 14 zile de la denuntarea contractului, dar nu inainte de receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate Edu Class S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

2. Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti sau prin prezentarea la sediul nostru cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Mentiune 

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

 

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in:

Ordonata de urgenta nr 34 / 2014

http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe site.

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.